Leta i min blogg ;)

torsdag 26 juni 2014

Från NFH till IK CYRUS

Det har hänt väldigt mycket på den tiden jag inte har bloggat. 
Jag har bytt lag!
Från NFH till IK CYRUS. Ett lag i Jönköping, jag gjorde det för jag ville satsa på handboll och bli nånting inom handbollen. 
Så jag tog chansen och bytte lag, tränaren där är elittränare så det är ett plus!

Nästa vecka på Måndag åker vi till Partille cupen i Göteborg. En av nordens största cup, så det kommer nog vara rätt mycket folk där.
Vi ska bo på ett hotell vid avenyn, hur coolt?!! 
Vi får gratis inträde till Liserberg osv, så det är sjukt nice. 
Så på Måndag åker jag till Göteborg och stannar där 1 vecka. 
Så då kommer jag och bombadera er med bilder, så kolla in bloggen extra noga nästa vecka!

puss




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Cha!

*Du som kommentera Annonymt så bruka jag oftas
svara under.
*Följ gärna min blogg, jag kan följa din om du vill?
vi kan göra byten.
*Om du vill att jag ska länka din blogg lr ha du
några frågor? så skicka till
PreowB.blogspot.com@live.se