Leta i min blogg ;)

onsdag 5 mars 2014

förlåt sötnosar!

Hej!

Det va länge sen! Förlåt för jag inte har bloggat på ett jävla tag.
Har inte haft tid, har haft fullt upp me handboll, för jag ska byta klubb osv.
Men få väl se om jag ta tag i bloggandet igen och jag sitter ju knappt vid datorn.
så när jag bloggar från mobilen blir det bara slarv liksom.

Hur mår ni? jag mår väl bra. har ingenting för mig just nu.
Har spelat in 2 videos på videofyme men dom hade tydligen inte kommit upp
ska se om jag kan fixa det.

puss




1 kommentar:

  1. Allvarligt dina bröst är fan de snyggaste på jorden :)

    SvaraRadera

Cha!

*Du som kommentera Annonymt så bruka jag oftas
svara under.
*Följ gärna min blogg, jag kan följa din om du vill?
vi kan göra byten.
*Om du vill att jag ska länka din blogg lr ha du
några frågor? så skicka till
PreowB.blogspot.com@live.se