Leta i min blogg ;)

fredag 10 januari 2014

beställt

Hej!!

Vad härligt att det är Fredag! Har haft sjuuuukt svårt att sova på nätter, när man har vänt på gydnet. Man är ju van att gå lägga sig 4-5 på morgonen typ. 
Skolan va väl sådär idag, som vanligt. Förutom att mat-tanten fick spel på mig. 
Varför vet jag inte riktigt, tyckte inte att jag gjorde ngt fel. Jag frågade henne ''står du och äter när du står och vaktar elever'' lugnt o fint. Då som svar skriker hon tillbaka '' Vadå, är du för fin för det eller?! '' Jag svarade inte, sen i slutet när jag skulle gå o hämta mjölk säger hon '' så jävla fin e du inte '' 
haha man ba oh shit '' ursäkta?!''  Nä förutom tjafset me henne va dagen helt ok 

I Tisdags beställde jag hem kläder från Nelly.
En jacka, ett linne och en långarmad tröja. Super fint. 
Hur mycket allt kostade vet jag inte. Mamma betalade. 
Så hoppas på att dom kommer idag, men senast Måndag stod det.
Längtar! 
Ha det så fint så länge!! 
puss


1 kommentar:

  1. Du är så fin!
    Synd du inte bloggar så mycket nu... ;(

    SvaraRadera

Cha!

*Du som kommentera Annonymt så bruka jag oftas
svara under.
*Följ gärna min blogg, jag kan följa din om du vill?
vi kan göra byten.
*Om du vill att jag ska länka din blogg lr ha du
några frågor? så skicka till
PreowB.blogspot.com@live.se