Leta i min blogg ;)

söndag 15 december 2013

Ska uppdatera bloggen varje nu!

TJA!

Jag ska börja blogga varje dag igen! Det är snart jul och då det e mysigt och
dela med sig vad man får i julkapp osv.
Igår fixade jag mina naglar, alltså lösnaglar. Det blev fint.
Idag ska jag sjunga för pensionärer vid 17.00
Först ska jag och pappa på julmarknad oså först.
Igår va jag i jönköping och julhandlade.
Fick med mig en tröja hem till mig själv! 
Ni kan få en bild på det senare ikväll.
Ha det gött, glöm inte kika in på bloggen varje dag




1 kommentar:

  1. Mer sexiga bilder varje dag så får du garanterat fler tittare ;) Sjukt snygg

    SvaraRadera

Cha!

*Du som kommentera Annonymt så bruka jag oftas
svara under.
*Följ gärna min blogg, jag kan följa din om du vill?
vi kan göra byten.
*Om du vill att jag ska länka din blogg lr ha du
några frågor? så skicka till
PreowB.blogspot.com@live.se