Leta i min blogg ;)

fredag 11 oktober 2013

Moppe ligan

Tja!

Har precis varit ute och kört me killarna i flera timmar.
 Kände inte alla men det var typ Elliot,Emil,Jonathan och typ 5 till.. 
Jag körde Melanie, vi körde runt hela stan och härjade..
Skit mysigt. Fast det va 2 killar som vurpade vid ett träd haha... Pajaser.

Jag körde i en stolpe så mina kåpor är inte så fina.. När jag hämtade mamma innan så trodde dom att hon va Melanie då dom åkte efter och tutade och körde framför mig och höll på. Haha min mamma sket på sig..
Mysigt. Få göra om kvällen..
Puss



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Cha!

*Du som kommentera Annonymt så bruka jag oftas
svara under.
*Följ gärna min blogg, jag kan följa din om du vill?
vi kan göra byten.
*Om du vill att jag ska länka din blogg lr ha du
några frågor? så skicka till
PreowB.blogspot.com@live.se