Leta i min blogg ;)

söndag 1 september 2013

Oförglömlig kväll!!

Helt sjukt kväll!! Så kul hade jag. Vi kollade på DE VET DU
Orkar inte berätta allt. Men vi blev bjuda på en fest med ett rockband som hade spelat på EksjöStadsfest! Hur ballt är inte det! Vid ca halv 10 drog vi tillbaka till stadsfesten. Vi träffade folk, det va en kille med en stor kamera som gick runt oss och filmade oss när vi dansade till bandet "The Sounds" det såg ut som tv kamera nästan. Sen va det några som kom fram och ville ta kort. Sjukt kväll hade så kul. Vi va 14-15 pers som gick tillsammans.













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Cha!

*Du som kommentera Annonymt så bruka jag oftas
svara under.
*Följ gärna min blogg, jag kan följa din om du vill?
vi kan göra byten.
*Om du vill att jag ska länka din blogg lr ha du
några frågor? så skicka till
PreowB.blogspot.com@live.se