Leta i min blogg ;)

söndag 29 september 2013

Helgen!

Hej!

Jag har haft cup hela helgen. Det gick sådär. Sista matchen gjorde vi iallafall 18 mål... Men vi förlorade. 
Jag fick kramp i slutet av matchen igår. Så jag fick dricka ngt idag som gjorde så musklerna skulle orka spela dom 100 minutrarna ( en match är 50 min, jag spelade 2 matcher ) vi hade 4 matcher totalt. Jag spelade utan att byta så 200 minuter haha. Men det va bara dom 2 sista jag behövde dricka den där saken som gjorde mina muskler mer hållbara.
I lördags var det rallytävling oxå.

Nu ska jag snart gå duscha sen nana.
Puss 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Cha!

*Du som kommentera Annonymt så bruka jag oftas
svara under.
*Följ gärna min blogg, jag kan följa din om du vill?
vi kan göra byten.
*Om du vill att jag ska länka din blogg lr ha du
några frågor? så skicka till
PreowB.blogspot.com@live.se