Leta i min blogg ;)

lördag 31 augusti 2013

Sjuuukt

Tjaaa

Igår jobbade jag på EksjöStadsfest som jag skrev. När jag hade paus och så, då kolla vi på Norlie och KKV! Åh sjuuuukt!!!!!
Så jävla bra, så jävla mycket folk. Poliser överallt. Det blev extra roligt för det regnade såg ut som att alla tjejer hade gråtit. Jag jobbade i entrén. Haha
As fulla människor snackade me oss. Jag frågade en kille som hade cheeseballs om han kunde bjuda lite för jag va hungrig. Han va 26, as trevlig. Haha sjukt kväll. 
Idag ska jag dra dit igen!!!!! Yeeey 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Cha!

*Du som kommentera Annonymt så bruka jag oftas
svara under.
*Följ gärna min blogg, jag kan följa din om du vill?
vi kan göra byten.
*Om du vill att jag ska länka din blogg lr ha du
några frågor? så skicka till
PreowB.blogspot.com@live.se