Leta i min blogg ;)

onsdag 3 juli 2013

Mys, körde ner i diket

Tjäna!! 

Jag och min babe har det gött.. Vi fiskade till 12-halv 1 igår, as mörkt!! Det var sjukt mycket dimma oxå. Haha Lichan tappade spöet i sjöng hahaha. 
Standard när jag och hon fiskar, sist va det jag, och då tog det 2 timmar för oss att hämta den. 

Sen drack vi varm choklad med marsmelows. Mys. 
Haha när jag skulle skjuta henne på moppen gick det inte såbra.
Vi vurpade, haha helt omöjligt men jo..
Hahahahahh dagens skratt. Vi behöver inte gå in på det. Men jag är okej, hon med, men mina ben är blåa och gröna.
Slog i, och sen landade vi i brännässlor.0
Nej vadå klumpig?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Cha!

*Du som kommentera Annonymt så bruka jag oftas
svara under.
*Följ gärna min blogg, jag kan följa din om du vill?
vi kan göra byten.
*Om du vill att jag ska länka din blogg lr ha du
några frågor? så skicka till
PreowB.blogspot.com@live.se