Leta i min blogg ;)

onsdag 17 juli 2013

Fyfan vad du är bra

Utan dig vore jag ingen. Vi har varit vänner som vi var 9-10 år.
Du har alltid stöttat mig, alltid funnits vid min sida.
Aldrig gjort mig besviken. Vi bråkar bara när det gäller stora saker. Annars bråkar vi ALDRIG
Vi tjafsar aldrig. Du är min andra halva, fast mkt bättre.
Min alldeles egna syster. Jag vet seriöst inte vad jag skulle göra utan dig i mitt liv. INGEN och nu menar jag bokstavligen INGEN kan nånsin
ta din plats. Ingen kan jämföras med dig. Ingen betyder lika mkt som du gör för mig.
INGEN 

jag älskar dig så otroligt mycket så det inte går att beskriva.



Min bättre halva!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Cha!

*Du som kommentera Annonymt så bruka jag oftas
svara under.
*Följ gärna min blogg, jag kan följa din om du vill?
vi kan göra byten.
*Om du vill att jag ska länka din blogg lr ha du
några frågor? så skicka till
PreowB.blogspot.com@live.se