Leta i min blogg ;)

onsdag 19 juni 2013

Skön kväll med min älskling!

Tjääna!

Igår va jag med Mimmi, hon åkte in till mig så vi drog till udden. Senare kom Saga, Lina och Isabelle. Dom va där i ngn timme bara sen drog dom. 
När jag och Mimmi satt och spelade kort kom Azem och Alex bakifrån och bar upp mig och slängde i mig.. Minst 3-4 gr...
Och Mimmi blev islängd med klänning.
Vid 9 halv 10 drog vi hem, vi tog ett varmt bad, sjukt mysigt. Sen tog hon bussen vid halv 11. 
Ska nog träffa henne nästa vecka med, min finaste vän❤



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Cha!

*Du som kommentera Annonymt så bruka jag oftas
svara under.
*Följ gärna min blogg, jag kan följa din om du vill?
vi kan göra byten.
*Om du vill att jag ska länka din blogg lr ha du
några frågor? så skicka till
PreowB.blogspot.com@live.se