Leta i min blogg ;)

fredag 7 juni 2013

Självstudiedag

Har inte gjort så mycket idag.. Hade inget att ta igen.. På musiken sjöng jag och Mira i Mick, spelade gitarr, piano.
Sen hade vi religion, vi bara satt typ. Vår lärare bryr sig inte. Då när jag sa att jag inte hade något att göra så gav min lärare mig nån kartbok? Jag hade religion och inte Geografi. Så jag sket i att göra den uppgiften. Jag skrev på mitt papper;
Jag har RELIGION och inte GEOGRAFI. 
Sen gick vi typ :) 
Och nu vill min biologi lärare att vi ska ut och leta efter löv. Orkar inte, så jag har tp slutat. Få se vad jag gör idag.. 
Puss




1 kommentar:

Cha!

*Du som kommentera Annonymt så bruka jag oftas
svara under.
*Följ gärna min blogg, jag kan följa din om du vill?
vi kan göra byten.
*Om du vill att jag ska länka din blogg lr ha du
några frågor? så skicka till
PreowB.blogspot.com@live.se