Leta i min blogg ;)

söndag 9 juni 2013

JOCKIBOI, DANNY, ANTON EWALD❤

RIX FM FESTIVAL!! 
Roligaste DAGEN I MITT LIV!!! Vilma fik träffa Jockiboi, dock så hade jag inte åkt in än så missade han!!!!
Va där med Linnea, från Bankeryd, sen träffade vi Vilma och Moa!
SÅÅÅ KUL!! Jag är så hyper så jag kan typ inte skriva normalt!!!
Så me folk! Så kul!! Massor mes fyllegubbar som har kommit fram till oss!
En gubbe va typ hög och ville festa med oss och ville ta en öl och massa!!! Åh så kul!!!! Kaos på tåget!!! JAG ÄR HYPER MÅSTE LUGNA NER MIG!
DANNY!! ANTON!!! Åhh!!! Ska till Växjö och se mina Babes igen!!!  Åhh



























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Cha!

*Du som kommentera Annonymt så bruka jag oftas
svara under.
*Följ gärna min blogg, jag kan följa din om du vill?
vi kan göra byten.
*Om du vill att jag ska länka din blogg lr ha du
några frågor? så skicka till
PreowB.blogspot.com@live.se