Leta i min blogg ;)

tisdag 11 juni 2013

Liseberg! Gasten, jag grät

Hej!!

Bad update vet. Men jag var i Göteborg igår.. Liseberg! Sjukt kul!! 
Jag fick träffa min ängel oxå, Klara❤
Världens finaste tjej! Hon va med mig och Mira på Liseberg hela dan tills typ 20.00 sen va hon tvungen att åka hem... 
Vi var på Liseberg till 21.30, vi kom hem ca 00.00 
Jag och mira gick och la oss direkt. Så sjukt trötta! 
Nu kommer det en rolig historia som hände inne på Liseberg.
Gasten: 
Jag, Klara, Mira, Josen, Julia gick in till Gasten. Jag hatar spöken, mörker... Jag tål inte sånt men det är kul ändå.. Så då gick vi in, och ungefär vid mitten så hände det en sak.. Det var en tjej som hoppade fram och jag har inte beredd på det så jag bara skrek och satte mig ner och dom som jobbade där sa ba: RES ER UPP!! Där började jag skaka... 
Sen kom hon en gång till!! Hon hoppade rakt upp i ansiktet på mig!! Och där fick jag PANIK! Jag trodde att hon skulle slå mig, så jag bara la mig ner på golvet och började gråta och skaka. Hon som jobbade där ( alltså hon som skrämde skiten ur mig ) stod kvar jämte mig och bara kollade på mig. Eftersom jag låg ner på golvet så såg jag bara hennes fötter. Och jag trodde att hon skulle slå mig så jag låg kvar och grät och skakade. Helt sjukt!! 

Jag gick en gång till med mira. Då var vi två och jag hatar att gå sist för då kommer alltid ngn efter en... Så mira fick gå sist och jag först.. Jag blundade hela vägen. Eftersom dom som jobbade när såg att jag inte kollade så började dom att viska i mitt öra och sen skrek en tjej i mitt öra; PRATA MED MIG DÅ! 
Där fick jag panik igen och skrek tillbaka; LÅT MIG VA!!! så började hon typ skratta... Herregud, haha alla som jobbar på gasten ska jämt vara katiga. Stryk är vad dom förtjänar... 
HOPPAS ATT NÅGON ORKADE LÄSA, FÖR DET ÄR FAKTISKT LITE KUL ATT JAG GRÄT.
Puss





























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Cha!

*Du som kommentera Annonymt så bruka jag oftas
svara under.
*Följ gärna min blogg, jag kan följa din om du vill?
vi kan göra byten.
*Om du vill att jag ska länka din blogg lr ha du
några frågor? så skicka till
PreowB.blogspot.com@live.se