Leta i min blogg ;)

fredag 10 maj 2013

sol, regn, sol, regn?

Tjäääna!

Bloggar äntligen med datorn! :) har inte gjort det på hur länge
som helst! 
Jag väntar just nu på att pappa ska fixa varm choklad till mig.
Ligger i sängen i min onepiece och typ somnar snart.
Ska försöka redigera lite bilder. 
Dom bilderna som jag lägger upp nu är typ 1 månadgamla..
Har inte bloggat me datorn så har inte kunnat ladda upp dom.

Vet inte vad jag gör idag. Det regnar som in i ute!
Orkar inte me att det skiftar hela tiden.
ska redigera lite bilder nu.
puss




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Cha!

*Du som kommentera Annonymt så bruka jag oftas
svara under.
*Följ gärna min blogg, jag kan följa din om du vill?
vi kan göra byten.
*Om du vill att jag ska länka din blogg lr ha du
några frågor? så skicka till
PreowB.blogspot.com@live.se