Leta i min blogg ;)

söndag 5 maj 2013

Igår kväll

HEY!

Igår mötte jag Filip vid skolan vid 8 ungefär. Sen så träffade vi på Felix och ngn tjej på stan som skulle köpa cigg och skit.
Sen drog vi till cc påvägen mötte vi Albin och Mattias. Det va typ ngn cirkus där oxå, fanns typ kossor och hästar som man fick klappa på haha...
Sen så mötte vi mycket folk där, typ Michelle, Melanie, Azem, Patrick, Debora
Gustav, Hanna, Jennyfer, Nassar, Stina Asså det var typ över 50 pers. Det va ngn fest på cc. Så det va en grupp som dansade och det var typ disco och sumobrottning som man fick testa osv.
Poliser åkte runt där överallt. haha. Så jag fick dansa lite.... Tssss.... Äkta proffs ;)
Men drog hem vid typ halv 11..
Lyckad kväll!

Idag har jag inte gjort ett skit. Ska plugga nu. Puss ( tyvärr tog jag inga bilder från igår )



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Cha!

*Du som kommentera Annonymt så bruka jag oftas
svara under.
*Följ gärna min blogg, jag kan följa din om du vill?
vi kan göra byten.
*Om du vill att jag ska länka din blogg lr ha du
några frågor? så skicka till
PreowB.blogspot.com@live.se