Leta i min blogg ;)

måndag 20 maj 2013

Äng

Tjäna!

Jag har varit i Äng väldigt mycket på senaste.. Har haft vattenkrig med Jannie och Jesper, vi har solat, vi har lirat lite fotboll, vi har träffat mira, spelat kort och lite så. Så sjukt mysigt! 

Idag har vi studie dag. Men senare ikväll ska jag träffa Kim för att prata lite om festivalen vi ska vara med och sjunga :)
Dom ville att vi skulle uppträda på poesifestivalen! Så kul!
Så ska till studion och bestämma lite med han. Och kanske träffa Albin oxå.
Vet inte. Har inte tagit så mycket bilder..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Cha!

*Du som kommentera Annonymt så bruka jag oftas
svara under.
*Följ gärna min blogg, jag kan följa din om du vill?
vi kan göra byten.
*Om du vill att jag ska länka din blogg lr ha du
några frågor? så skicka till
PreowB.blogspot.com@live.se