Leta i min blogg ;)

onsdag 3 april 2013

Oj oj oj oj

Oj förlåt!
Har seriöst inte hunnit att blogga!
Har gjort saker hela tiden!

I måndags va jag och träffade laget hos tränaren. Åt mat, film osv. Va där hela kvällen, kom hem ungefär vid 12 på natten. Och i måndags förmiddan va jag med Jannie och Jesper. Sen på kvällen va jag hos tränarn.
Igår träffade jag Jesper och Jannie, åkte in till Äng senare den dan. Va där tills kvällen, sen när jag åkte buss hem träffade jag Anton. Så han hängde me hem en stund, vi tog kort osv.
Idag har jag köpt nya Converse, varit på stan.

HAHAHA förstår om ingen orka läsa!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Cha!

*Du som kommentera Annonymt så bruka jag oftas
svara under.
*Följ gärna min blogg, jag kan följa din om du vill?
vi kan göra byten.
*Om du vill att jag ska länka din blogg lr ha du
några frågor? så skicka till
PreowB.blogspot.com@live.se