Leta i min blogg ;)

söndag 21 april 2013

Min älskling!

Ni kanske inte vet att Klara va hos mig denna helgen! Drf jag inte har bloggat :(

I fredags cyklade vi runt hela Nässjö, haha några turkar frågade efter nummer. Han kunde typ inte ens svenska.. Sen började det regna så vi drog hem.
Igår va ju i jkpg hela dan. Shoppade lite, GUD vad kul det va! Träffade massor me Goa människor. Mysigt att gå runt där me min babe!
På kvällen gick vi på bio, en skräckfilm som hette "mama" haha den va faktiskt rätt bra.. Trodde den skulle vara läskigare men nja..
Just nu ligger min bäbis och sover, idag åker hon kl 18.18 ifrån mig. Få se när jag få träffa henne igen ❤
Älskar dig bäbis, tack för den här helgen ❤











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Cha!

*Du som kommentera Annonymt så bruka jag oftas
svara under.
*Följ gärna min blogg, jag kan följa din om du vill?
vi kan göra byten.
*Om du vill att jag ska länka din blogg lr ha du
några frågor? så skicka till
PreowB.blogspot.com@live.se