Leta i min blogg ;)

måndag 11 februari 2013

Pizza

Tjäääna alla fina!

Lichelle har sovit hos mig sen i Fredags. Super mysigt!
Idag har vi inte gjort så mkt, vi har bara gossat och
kollat på Pretty Little Liars.

Vi duschade och fixade oss för vi skulle gå på stan.
Men haha, vi hann inte. Så vi fixade oss i onödan.
Ikväll har vi ätit pizza, hemgjord pizza faktiskt! 
Vi fixade det, eller pappa fixade det.
Just nu så kollar Lichelle PLL.
Jag bloggar lite, fixar lite med bloggen.
Ni ska få Fredagens outfit.

puss
älskar dig syster!:*






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Cha!

*Du som kommentera Annonymt så bruka jag oftas
svara under.
*Följ gärna min blogg, jag kan följa din om du vill?
vi kan göra byten.
*Om du vill att jag ska länka din blogg lr ha du
några frågor? så skicka till
PreowB.blogspot.com@live.se