Leta i min blogg ;)

onsdag 23 januari 2013

Svarar på en snabb fråga:

Anonym:
Hejj :) Jag har en fråga!! - Köper du alltid dina iphoneskal på *Fyniq* ?? ;) Tacksam för svar!!

Svar: Hej, Hej! Och vad är "Fyniq"? Menar du "fyndiq"? Ja jag tror att du menar det,
Och nej, jag har köpt typ 1 eller 2 skal från fyndiq. Och jag har över 25 skal, och av dom så är typ 1-2 som är där ifrån. Så fattar inte varför du skriver " köper du alltid dina iPhoneskal på Fyndiq" Känns nästan som om du tror att du vet att jag köper dom därifrån? Nästan ett påhopp va? ;) haha, nej jag köper inte alla mina skal där, om du menar att 2 är alla skal som jag har :)
Plus, skalet som va på inlägget så fick jag den av Klara och jag vet att hon inte köpte den från Fyndiq för jag såg den på flera affärer. Och det är inget fel på att köpa därifrån alla skal är väl typ samma skit?

1 kommentar:

  1. Jag menade inget illa, det lät som att du blev arg! Du hade ju tipsat om fyndiq en annan gång i ett videoinlägg och då trodde jag att jag att du hade köpt fler på fyndiq.. sorry om jag verkade elak men jag menade verkligen inget illa!! :)

    SvaraRadera

Cha!

*Du som kommentera Annonymt så bruka jag oftas
svara under.
*Följ gärna min blogg, jag kan följa din om du vill?
vi kan göra byten.
*Om du vill att jag ska länka din blogg lr ha du
några frågor? så skicka till
PreowB.blogspot.com@live.se