Leta i min blogg ;)

måndag 14 januari 2013

Keep calm and eat shit

Tjäääna!

Nu äntligen bloggar jag från datorn. 
Mitt internet dampar. Det gick inte att ladda upp
bilder först. Så jag fick ladda ner nånting annat
ist för Internet Explorer fick jag ha något annat.

Men nu funkar det!!
Jag är hemma idag igen. Skulle eg till skolan idag.
Men spydde igår natt/kväll.
Så fick stanna hemma. 
Få se om jag går imon. Just nu mår jag sådär.
Inte alls bra, ont i huvet magen osv.
Ska se när videon kmr upp..
puss





Skulle ta en hopp bild, blev inte så lyckad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Cha!

*Du som kommentera Annonymt så bruka jag oftas
svara under.
*Följ gärna min blogg, jag kan följa din om du vill?
vi kan göra byten.
*Om du vill att jag ska länka din blogg lr ha du
några frågor? så skicka till
PreowB.blogspot.com@live.se