Leta i min blogg ;)

torsdag 10 januari 2013

Hej är du död?

Hejsan alla vänner!!!

Jag funderar på att börja video-blogga IGEN!
Men vet inte. Jag har varit helt död hela dan. Har haft feber och tramsat och tränat osv + jag spydde nyss. MUMS VA? Vill du äta upp? Tssssss nej. Mår inte alls bra nu. Ligger i sängen som en död fisk. Fryser som bara den, mår illa.
Få försöka sova. Nu ha det blivit många slarvinlägg för jag bloggar me mobilen.
Puss ( bjuder på mig själv IGEN )
HAHAHAHHA pain in the ASS



















1 kommentar:

  1. Hur kan du vara så jävla söt!! Asså jag älskar hur du ser ut, så jävla gullig e du!!

    SvaraRadera

Cha!

*Du som kommentera Annonymt så bruka jag oftas
svara under.
*Följ gärna min blogg, jag kan följa din om du vill?
vi kan göra byten.
*Om du vill att jag ska länka din blogg lr ha du
några frågor? så skicka till
PreowB.blogspot.com@live.se