Leta i min blogg ;)

måndag 14 januari 2013

Den finaste på denna jord! ♥

Lichelle Klasson ♥

Jag älskar dig mest i hela världen! Du har alltid funnits där för mig i alla lägen. Alltid varit en super bra vän. 
Jag är super glad att jag har dig i mitt liv. Jag vet seriöst inte hur mitt liv skulle va utan dig, du har gjort att jag är just jag.
Vi har gått egenom så mycket du och jag.
Haft 1000 minnen tillsammans.

Jag minns första gången jag träffade dig, det va på en handbollsträning.
Jag va ny i laget. Och jag tyckte att du va skit grym
som målvakt. Jag kände ingen i laget. 
Efter några veckor så började vi prata, och det var då du
kom in i mitt liv. 
Vi har gjort super knasiga saker tillsammans.
Jag har alltid kul när jag är med dig. Du är alltid
så glad, och när du blir arg så blir du ännu roligare.
Ingen kan jämföras me dig. Du är så jäkla speciell.
Hoppas att du alltid kommer finnas i mitt liv.
Vet inte vad jag skulle göra om min soulmate försvann.
När jag tabbar mig eller slår mig står du alltid och skrattar
åt mig. Haha du är så störd.
Som te.x efter en match i Bankeryd jag gick och
pratade i telefon, jag gick på en bänk.
Så klev jag snett och bänken välte och jag trillade och slog
halft i hjäl mig, och min mobil flög åt alla håll. Den blev böjd
som en banan. Jag låg där som en död insekt.
Du bara stod där och skratta åt mig i ca 10 minuter.
Eller när jag skulle klättra upp för snöhög, och jag fastnade med foten
där i ca 20 min.Jag tappade min cola som jag hade i fickan.
Du bara skrattar jämt. 
En äkta kompis gör så. En fejk skulle ba: Oj hur gick det.

Jag älskar dig mest i hela världen knäppis♥
puss






1 kommentar:

  1. Älskar dig med , du betyder sjukt mycket plutten ! ❤
    Hahaha det går inte att glömma det , men det roligaste var bär du trilla baklänges i backen och gled hela vägen ner Hahaha 😂❤

    SvaraRadera

Cha!

*Du som kommentera Annonymt så bruka jag oftas
svara under.
*Följ gärna min blogg, jag kan följa din om du vill?
vi kan göra byten.
*Om du vill att jag ska länka din blogg lr ha du
några frågor? så skicka till
PreowB.blogspot.com@live.se