Leta i min blogg ;)

söndag 23 december 2012

SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN DEL 1

Hej nu kommer jag frösöka att svara på ALLA frågor.
Det är många frågor.. Ni kommer inte orka läsa allt.
men aja.


Hejsan! Jag har flera frågor till dig... :)

1. Var köpte du dom snygga mjukisbyxorna ifrån? Hur mkt kostade dom?

Har ingen bild på datorn..
Men dom addias randiga mjukisar är köpta på Intersport

2. Heter du Preow på riktigt?

Jupp, jag heter Preow Kamonvuan Bäckström.
( mitt mellannamn är från ngn i Thailand)

3. Hur många syskon ha du? Isf vad heter dom?

Jag har 4st. Jag har 2 systrar och 2 Bröder.
Demi, Dixi och Linus, Lucas

4. Var nånstans i Nässjö bor du?

Hej!
Jag bor mitt i stan ^^

5. Trivs du där du bor?

Ja det gör jag verkligen, jättenära till stan.
och nära till allt typ :)

6. Var skulle du vilja bli när du bli stor?

Typ LA eller nåt Göteborg eller Stockholm

7. Ha du bra självförtroende?

Ja jag har ganska bra självförtroende.
Jag blir verkligen inte ledsen
om ngn i skolan kmr fram och säger
till mig att jag är ful?
Isf bara om den personen är min kompis eller känner mig.

Men om ngn som jag inte känner eller bryr mig om säger så, då
ta jag inte åt mig.

8. Sminkar du dig varje dag?

Ja, ett tag så sminkade jag mig inte alls....
9. Öhhhhh..... Är du oskuld? :$

Privat :)

10. Hur få du den vita bakgrunden på dina outfit bilder
 
Jag klipper ut mig själv och sätter mig i en vitbakgrund.
eller så ändra jag färg där bak, eller så tona jag om
bakgrunden :) Oftast Photoshop
 


11. Kan du göra en video när du säger ditt namn?

HAHA ja kan jag väl :)

12.Hur många killar har du haft?

Det vet jag inte...

13.Har du bra betyg?

Ja ganska, typ B-C. Nu fick vi betyg, blev ett helvete här hemma..

14. Kan du svara på alla frågorna i en video? :)

Ja nån gång kan jag väl göra det ^^

15.Bor du i en villa eller en lägenhet?

Lägenhet :)
16.Gillar du One Direction?

Japp (:

17.Om ja vem är din favorit?

Louis Tomlingson!

18.Om nej så har du ingen hjärna :)

Ok

19.Vad heter du på riktigt? jag vet att det inte är Preow

Jo jag heter Preow på riktigt, tror att du sikta in dig på mitt
mellan-namn. Du kan få se mitt ID kort och mitt pass ;) 
Tror att jag vet mer saker om mig än vad du gör. 

20. Vem är din favvoartist?

Har ingen just nu :/



22. Kan du berätta om dom i din familj, du skriver typ aldrig om dom?

Haha? Ja vad ska jag säga om dom? :/
Min mamma är från Thailand, min pappa är från Sverige.
Mina syskon är bara halvsyskon me mig.
Vad ska jag säga mer? om du undra nåt så är det bara att
fråga om dom :)

23. Bästa kompis?

Klara :* Lichan :* Wilma, men vi har knappt kontakt längre :/
Demi :* Min pappa :* Paulina, Victoria m.m

24. Vad lyssnar du på för musik?

Pop, balader beror på vad jag känner för.
men mest POP.


25.Hej Preow jag älskar dig och din blogg. Jag undrar när du kommer ha en bloggträff?

Hej!
Nja jag kommer nog aldrig att ha bloggträff, så känd är inte jag eller min blogg..

JAG STANNAR NOG HÄR..... ORKAR INTE MER...
Del 2 kommer en annan gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Cha!

*Du som kommentera Annonymt så bruka jag oftas
svara under.
*Följ gärna min blogg, jag kan följa din om du vill?
vi kan göra byten.
*Om du vill att jag ska länka din blogg lr ha du
några frågor? så skicka till
PreowB.blogspot.com@live.se