Leta i min blogg ;)

tisdag 25 december 2012

Resturang

Hej!

Har precis varit ute och ätit med mina
fina systrar och pappa. Mysigt!
Dom har åkt hem nu, fick tyvärr ingen bild på dom...

Just nu så håller jag på att rensa mina bilder, och överföra bilder från
både kameran och mobilen... Kan ju ta ett tag alltså..
Typ 14231 år? Näääää nu överdrev jag, men ungefär!

Ska försöka ta fina bilder nu när jag ha Jullov, haha men asså
grejen är att jag alltid säger så men aldrig orkar haha.
Sämst. Men jag fixar lite bilder nu så bloggar jag senare.
puss btw, gamla bilder..

( håll utkik på bloggen varje dag nu på lovet )



1 kommentar:

  1. kan du berätta lite mer om dina syskon? :)

    SvaraRadera

Cha!

*Du som kommentera Annonymt så bruka jag oftas
svara under.
*Följ gärna min blogg, jag kan följa din om du vill?
vi kan göra byten.
*Om du vill att jag ska länka din blogg lr ha du
några frågor? så skicka till
PreowB.blogspot.com@live.se