Leta i min blogg ;)

måndag 5 november 2012

sämst update

Hey!

Det är sämsta uppdatering ever..
Men jag har vilat och slöat och har inte
orkat att blogga, inte ens me mobilen.
Men jag gillar inte att blogga me
mobilen, det blir typ slarvinlägg, men
annars så kanske det är bättre
det, eller inget.

IDAG har jag kollat på film hela dan me pappa och pluggat till
fysikprov. Jag börjar bli en sån nörd. Men måste ju få bra betyg..
Såg att det va ngn som ville ha
frågestund. Jag kanske kan fixa det
nångång i veckan. Jag har kollat på skräckfilmer, och tecknade och
äventyr, JA allt möjligt idag.
Klockan är snart halv 1, det är skola imon. Måste sova eg.
Men kanske kan slänga in något inlägg från mobilen sen.
puss






1 kommentar:

Cha!

*Du som kommentera Annonymt så bruka jag oftas
svara under.
*Följ gärna min blogg, jag kan följa din om du vill?
vi kan göra byten.
*Om du vill att jag ska länka din blogg lr ha du
några frågor? så skicka till
PreowB.blogspot.com@live.se