Leta i min blogg ;)

söndag 18 november 2012

FREGESTUNDEN AVSLUTAS IDAG

Hey!

Frågestunden är avslutad nu. Så nu Kmr jag ta dom frågorna som står där.
Vet inte riktigt när jag ska svara, på Tisdag eller Onsdag kanske. Vi få se.
Men kan ju redan svara på en fråga...

Den där på västersidan av min blogg är INTE fejk. Det visar hur många det är som ha klickat på min blogg. Men jag trodde att det va besökare när jag va typ 11.. Så då skrev jag över "mina besökare" men få ändra det. Men det är inte fejk iaf. Det visar bara hur många det är som ha KLICKAT på bloggen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Cha!

*Du som kommentera Annonymt så bruka jag oftas
svara under.
*Följ gärna min blogg, jag kan följa din om du vill?
vi kan göra byten.
*Om du vill att jag ska länka din blogg lr ha du
några frågor? så skicka till
PreowB.blogspot.com@live.se