Leta i min blogg ;)

lördag 6 oktober 2012

Smile bild?

Tjoho!

Tänkte berätta lite om min dag. Idag så va vi i Lövhult, och sprang hela dan typ?
Jag och Klara sprang 1 mil och 3 Km. Jag sprang 13 km på 1tim och 36min och Klara
sprang med Linnea och Maria. Jag va före dom så jag kom i mål före.

DET VA SKIT JOBBIGT?! Mjölksyra alltså... inget skönt.
Just nu ligger jag lilla Klara i sängen och surfar, jag sitter och redigera bilder och bloggar.
Hon har sovit hos mig i 2 dagar nu, tre dagar med inatt..

IMORGON! Ha jag smålandsuttagning.... Nervös som satan.
Men hoppas det går bra. Igår så va vi lite med Maria. Ska fixa bilderna så få ni se.
puss

HAHA BILDEN!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Cha!

*Du som kommentera Annonymt så bruka jag oftas
svara under.
*Följ gärna min blogg, jag kan följa din om du vill?
vi kan göra byten.
*Om du vill att jag ska länka din blogg lr ha du
några frågor? så skicka till
PreowB.blogspot.com@live.se