Leta i min blogg ;)

onsdag 10 oktober 2012

lite allt möjligt

Så, nu har jag kommit hem.
Här är lite outfit bilder....

Jeans - Gina Tricot
Stickad tröja - JC
Kamera - NIKON

Jag har en vagel i ögat, så jag kan typ inte sminka mig. Så jag gick
utan smink idag i skolan. Alla ba:
- gud vad trött du ser ut!!!
Jag ba:
JAG VET!!!...

Få gå utan smink ett tag nu.... Just nu förhör pappa mig inför provet imon.
RELIGION! förstår ni... så fiffigt!
HAHA asså jag börjar använda ordet '' fiffigt'' så sjukt pinsamt HAHA.
Ni få lite bilder sen.

puss!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Cha!

*Du som kommentera Annonymt så bruka jag oftas
svara under.
*Följ gärna min blogg, jag kan följa din om du vill?
vi kan göra byten.
*Om du vill att jag ska länka din blogg lr ha du
några frågor? så skicka till
PreowB.blogspot.com@live.se