Leta i min blogg ;)

lördag 13 oktober 2012

Life doesn't always go my way..

Heyy!

Förlåt för lite seg update. Jag har fixat lite med min mobil.
Blev ju så arg när alla appar försvann..

Jag har inte gjort så mkt, har varit hemma med Klara osv.
Inget kul att berätta.... Idag har jag varit på stan med pappa.
Vi har fikat, köpt en skjorta till han från Dressman, och köpt
lite underkläder till mig. Det är så mysigt att kunna göra allting med
sin pappa.. Utan att tycka att ngt är pinsamt.

Just nu ligger jag ner bäddad i min säng och lyssna på musik. Mysigt som satan.
Mår lite dåligt. Skulle egentligen plugga... Har 2 prov nästa vecka. Men mår
inte så bra, så ska plugga sönder i mon ist. Söndag lix...
Eller så plugga jag sent ikväll. Få se.
Jag har bildbrist just nu, få försöka ta lite bilder idag.
puss




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Cha!

*Du som kommentera Annonymt så bruka jag oftas
svara under.
*Följ gärna min blogg, jag kan följa din om du vill?
vi kan göra byten.
*Om du vill att jag ska länka din blogg lr ha du
några frågor? så skicka till
PreowB.blogspot.com@live.se