Leta i min blogg ;)

tisdag 23 oktober 2012

Hey min fina dator!

Hellooo!

Vad händer brurs? Själv så ligger jag sjuk i min säng och pluggar och redigera bilder!
Bästa livet liksom.... eller? .
Jag har varit sjuk i 2 dagar, ska nog försöka gå till skolan imon. Har missat så mkt
nu. INTE BRA! Ska ha prov på Torsdag. Fysikprov, jag har svårt med Kemi, Fysik,
Biologi osv... Så få se hur det går... Jag fick ett D i Kemi. Jag satsar på ett C eller B
i Fysik. Jag har råpluggat. Ska fortsätta att fixa bilder nu.
puss




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Cha!

*Du som kommentera Annonymt så bruka jag oftas
svara under.
*Följ gärna min blogg, jag kan följa din om du vill?
vi kan göra byten.
*Om du vill att jag ska länka din blogg lr ha du
några frågor? så skicka till
PreowB.blogspot.com@live.se