Leta i min blogg ;)

lördag 27 oktober 2012

Godmorning

Heyy

vaknade me ett blåmärkte i fejjan.. Från festen.
Festen va helt okej, i Huskvarna. Va massor me folk där.
I början va det lite pinsamt för att vi kände ju typ inga, jag kände EN
och det va hon som fixade festen, sen va det en 21 åring där phahaha....
Kul kväll, blev roligare än vad jag trodde.

Just nu ligger jag och Klara och kolla på film. Snart ska ni få några bilder,
jag och Klara gick ut på kvällen igår efter festen och tog kort, blev några
bra, några mindre bra.
Men ska redigera dom nu.
puss ( Saknar Spanien!! )




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Cha!

*Du som kommentera Annonymt så bruka jag oftas
svara under.
*Följ gärna min blogg, jag kan följa din om du vill?
vi kan göra byten.
*Om du vill att jag ska länka din blogg lr ha du
några frågor? så skicka till
PreowB.blogspot.com@live.se