Leta i min blogg ;)

onsdag 3 oktober 2012

fyller år idag!!

Heyy!
 
 
Idag blev av väckt av mina föräldrar! Dom sjöng för mig kl 5. Dock så är jag inte så trött nu.
Fick presenter, eller vi va och shoppade loss hela dan IGÅR i Jkpg. Vi åkte kl 8 här ifrån
och va där till typ 5-6 på kvällen.
Kan visa vad jag ha fått senare eller vad jag ha köpt.
När jag vaknade fick jag ju present. Öppnade.......
 
Det va en SYSTEM kamera ;) yey! trodde faktiskt inte att jag skulle få den.
Äntligen ha jag en egen kamera.... Innan tog jag ju me familjens.
Nu ska jag rensa min dator, ta nya bilder och Blogga varje dag som innan!
SKA FÖRSÖKA iaf...
 
Just nu äter jag, ska snart duscha!
puss
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Cha!

*Du som kommentera Annonymt så bruka jag oftas
svara under.
*Följ gärna min blogg, jag kan följa din om du vill?
vi kan göra byten.
*Om du vill att jag ska länka din blogg lr ha du
några frågor? så skicka till
PreowB.blogspot.com@live.se