Leta i min blogg ;)

söndag 28 oktober 2012

Fuck Sunday

Söndagsmorgon...

Söndagar suger, ingenting är öppet. Ingen människa är ute
och man känner sig bara allmänt trött och seg.
Sista dan jag få va med min sötnos idag... Sen åker hon till Sjövik
hela veckan sen!

Pluttan kommer sakna dig! :* Just nu kollar vi på film.
Hahaha standard.. Vi kolla på film hela kvällen igår,
fast en stund så gick vi till kyrkogården. Sen gick vi hem och
såg skräckfilm. Fast Klara sov, hon såg ingenting av filmen.
Få se om jag orkar fixar bilderna idag.. Måste plugga...
puss




1 kommentar:

Cha!

*Du som kommentera Annonymt så bruka jag oftas
svara under.
*Följ gärna min blogg, jag kan följa din om du vill?
vi kan göra byten.
*Om du vill att jag ska länka din blogg lr ha du
några frågor? så skicka till
PreowB.blogspot.com@live.se