Leta i min blogg ;)

lördag 1 september 2012

Wilma ❤

Jag älskar dig bästavän!
Vi har känt varandra sen vi va jättejätte små! Och tänk att vår vänskap fortfarande är lika stark även fast det kan ta månader innan vi ses! Du och jag mot världen! Jag minns när vi gick i 1:an så va jag hos dig HELA sommarlovet, Asså VARJE DAG. VARJEDAG. Så hoppade vi studsmatta nakna och när det regnade, vi duschade ute när du bodde på landet, vi blev jagade av din brosa när han körde moped. Åhh minnerna me dig kmr jag aldrig att glömma.
Vill att det ska vara DU & JAG livet ut.
Älskar dig bästis ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Cha!

*Du som kommentera Annonymt så bruka jag oftas
svara under.
*Följ gärna min blogg, jag kan följa din om du vill?
vi kan göra byten.
*Om du vill att jag ska länka din blogg lr ha du
några frågor? så skicka till
PreowB.blogspot.com@live.se