Leta i min blogg ;)

lördag 1 september 2012

En sann vän ❤

Alla förtjänar att ha en sann vän. Jag är så jävla glad att jag har dig bästavän!Du är mitt liv, min andra halva, Jag älskar dig så jävla mycket!
Även fast vi bråkar ibland så finns du alltid där för mig! Och även att vi inte ses så ofta längre :( Det är nog dig som jag har haft mest minnen me! Knasiga minnen! Vi har gjort så sjuka saker tsm! Som när det va nyår så åkte vi iväg ngnstans och missar tåget. HAHA sen kvällen glömmer jag aldrig.
Jag saknar dig mer och mer för Varje dag. Jag kommer aldrig att kunna hitta en sån som du. Och du är typ bästis me min mamma? Haha! Hur Cp är inte det? Fast jag älskar ju din mamma oxå ;) Åhhh jag älskar dig bästis ❤

( den bilden som ser ut att vi hånglar så äter vi en banan tsm... Haha så misstolka inte!! ) Asså vi åt en banan på varsin sida... Så va den värsta liten så vi fick gå as nära, ah ni fattar.
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Cha!

*Du som kommentera Annonymt så bruka jag oftas
svara under.
*Följ gärna min blogg, jag kan följa din om du vill?
vi kan göra byten.
*Om du vill att jag ska länka din blogg lr ha du
några frågor? så skicka till
PreowB.blogspot.com@live.se