Leta i min blogg ;)

onsdag 26 september 2012

DÖD

Heyy!
 
Bloggar från datorn. Kollar egenom mina bilder, gråter varje gång jag ser ngn gammal bild på mig.
HOPPAS DET VÄXER FORT! Men det ser kort ut för att det är så jävla mkt uppklippt.
Men det är ju nsätan lika långt när man ta bak det. Måste ta hand om håret som fan.
 
Jag har typ inte gjort nånting dom här senaste dagarna, läxor, läxor, läxor, och läxor....
Jag ska gå sova snart, men ska fan försöka få igång mobilbloggning igen.
KOLLA MITT HÅR. ( jag vet att jag tjatar, men är så jävla ledsen, dom sista bilderna är tagna nyss )
Puss...
 
 
 
 








3 kommentarer:

  1. Hej jätte fin blogg :), vill du göra länkbyte med mig?

    SvaraRadera
  2. Irriterar mig på att du måste peka fuckyou på varenda bild . Snälla lägg av med det ? ...

    SvaraRadera
  3. Du har fortfarande SJUKT långt hår .

    SvaraRadera

Cha!

*Du som kommentera Annonymt så bruka jag oftas
svara under.
*Följ gärna min blogg, jag kan följa din om du vill?
vi kan göra byten.
*Om du vill att jag ska länka din blogg lr ha du
några frågor? så skicka till
PreowB.blogspot.com@live.se