Leta i min blogg ;)

fredag 10 augusti 2012

Tog en en stund

Är du kär? Som f*n

Har du sagt "jag älskar dig" utan att mena det? Nej..
Är du rädd för kärleken? Ja, kanske



BADGIRL/BADBOY


Har du rökt? Har väl testat nån gång. Fett nazzty lukt usch

Snusat? Nej usch?
Däckat? Kanske..
Tycker du att det är coolt att supa? GAHAHA nej?
Kysst en främling? Nej Gud nej
Gjort ett sugmärke? Yes
Har haft oskyddat sex? WHUUUT?
Pussat en tjej? Ja ❤

Har du haft sex med mer än 20 Personer? Nej?

Gråtit inför mer än 10 personer? Min gamla klass, skolavslutning
Smygit ut? Jupp
Haft kvar känslor från ett tidigare förhållande? Nej.
Sovit bredvid någon av samma kön? Ja, de'klaart!
Sovit brevid någon av motsatt kön? Jaaa, bästa!

Älskat någon så du skulle kunna göra vad som helst för den? Jupp
Gråtit dig till sömns? Ja..
Gråtit framför någon du älskar? Jaa
Vaknat av att du gråter? Ja,
Skrikit ord som hora och slampa till någon?HAHA kan hända
Slagit någon på skoj? ja,
Blivit slagen på skoj? Ja haha.
Varit på sol semester?ja
Badat i havet? Ja as kallt
Har haft snöbollskrig? Ja
Inte sovit på en hel natt? standard
Varit på sjukhuset? Ja, när jag hade tandvärk
Sovit i över 12 timmar? Haha ja
Sett en film mer än 10 ggr? PRETTY WOMAN!!
Varit ute en hel natt? Ja hahaha

Bråkat med en vän? Jaaaaaaaa

UTSEENDE

Hur lång är du? Vettifan, kort iaf 150 nånting HAHHA Dvärg
Ögonfärg? Mörkbruna/bruna? Typ
Hårfärg? Blandat! Brunt och svart. Det är mitt riktiga hårfärg, några tro att jag har slingat mig?
Stil? Assnööögt
Är du nöjd med ditt utseende? Ja det är jag väl

Är du mogen? Ibland


FRITID

Du har varit på läger? Ja när jag gick i 2-3:an
Du kör handboll/basket? Handboll brush

Du kör fotboll/innebandy? nej
Du är ofta med kompisar? Ja men inte så mkt längre

DU TYCKER OM ATT...
Kramas? ÅHH jätte mysigt
Kyssas? Ja
Prata? Jag pratar hela tiden
Sova? Ja!
Gå upp tidigt? Never
Lyssna på musik? Ja
Vara ensam? NEJ!
Att vara kär? Beror på....
Vara i skolan? Hell no
Kolla på film? Älskart

HYGIEN
Hur ofta duschar du? Varjedag typ
Använder du deo? Ja ibland kan hända att jag ha glömt det nån dag
Brukar du borsta tänderna varje dag? Ja!! Fast kanske glömmer ibland.
Använder du parfym? Jaaaaa!

DU FÖREDRAR
Cola/Fanta? Cola helt klart
Tv/Data? Tv haha
Blå/Rosa? Rosa ftw

FRÅGOR
Vad tycker du om kärlek? Jag venne?
När kramade du någon sist? Idag!
Saknar du någon speciell person? Ja
Har du svårt för att bli kär? Ja det har jag.
När kysste/hånglade du med någon sist? Igår
Är du singel? Njea det kan man nog inte säga att jag är.

När fick du senast en komplimang? För några minuter sen

HAR DU NÅGONSIN...
Varit medvetslös: ja
Hånglat med nån riktigt ful: Hahahahahaha mm
Hånglat med fler än 50 pers: Nej?
Gjort något riktigt dumt: Ja
Gjort något du verkligen ångrar: ja
Varit nykter på någon nyårsafton: ja ..
Åkt ambulans: Nej det har jag faktiskt inte
Gjort nåt olagligt: aaaa
Skämts över dina föräldrar: Ja,
Sagt jag älskar dig och menat det: Ja, vafan?
Tagit droger: Nej
Vilka kläder sover du i: trosor
Vad hatar du verkligen: falska människor och blodpudding
Har du varit kär i någon du inte haft chans på: Nej
Är du ensam nu: ja !!
Vill du gifta dig: Oh ja!
Vill du ha barn: Ja, 2-4 stycken


SENASTE PERSONEN SOM...

Sov i din säng: En..
Såg dig gråta: Mamma, pappa
Fick dig att gråta: En film
Smsade dig senast: Min pojke
Kramade dig: Mamma

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR JAG
Gråtit: Nej
Kramat någon: Ja
Pussat någon: Yes
Köpt någonting: Nej! En gurka typ?
Sjungit: såklart!
Saknat någon: Ja...

HAR JAG?
Digitalkamera: ja.
Telefon på rummet: nejjjj
Egen dator: aa
Könssjukdom: öhh? Nej
Bra kompisar: Ja!!
Tar du receptbelagda mediciner: nej

HAHHAAH jobbigt!! Tror inte ngn orka läsa allt det där

2 kommentarer:

  1. sjukt dåligt av dig att kopiera från Zaras blogg! Både rubriken, frågorna och många svar är exakt likadana! (www.zarish.blogg.se)

    Varför?

    SvaraRadera
  2. Hallå? Du ovanför. Är du dum eller? Många bloggerskor gör samma frågesak. Och sen? Vadå härmat rubriken? Och svar? Herregud. Bara för du gilla Sara behöver du inte säga att folk härmar henne? Hon få ta kolla frågor hon vill. Det är inte olagligt eller nåt dåligt.
    Snälla Shut the Fuck off

    SvaraRadera

Cha!

*Du som kommentera Annonymt så bruka jag oftas
svara under.
*Följ gärna min blogg, jag kan följa din om du vill?
vi kan göra byten.
*Om du vill att jag ska länka din blogg lr ha du
några frågor? så skicka till
PreowB.blogspot.com@live.se