Leta i min blogg ;)

torsdag 9 augusti 2012

Onepiece Påväg!!

Jupp!!

Igår så beställde jag en onepiece! En äkta! Jag har redan en fejk...
VILL HA EN ÄKTA!! Dock så ville jag ha en annorlunda en. Så jag beställde från
www.pieceofnorway.se

Så den är från Norge. Men det är en äkta. Det står typ Piece of Norway 69 original. Om ni gå in på hemsidan så ser ni vilken som jag ha beställt. Nu kostar den 1 895 kr eller nåt. Men när jag beställde så va det lite billigare, så snart kmr den!! Längtar. Den är rosa och är jätte skön att ha på sig. För min syrra hade en sån från Norge. En rosa men det stog inget på den. Det gör det på min. ni få se den när den kmr.
Puss

(bildbris) min älskade syster och jag på bilden ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Cha!

*Du som kommentera Annonymt så bruka jag oftas
svara under.
*Följ gärna min blogg, jag kan följa din om du vill?
vi kan göra byten.
*Om du vill att jag ska länka din blogg lr ha du
några frågor? så skicka till
PreowB.blogspot.com@live.se