Leta i min blogg ;)

onsdag 29 augusti 2012

Hemma efter en lång dag!

Heysan!

Jag har nu ätit lite omelett och druckit protein dryck! För jag har tränat. Fan vad otränad jag är! Man märker ju det liksom nu när man kör så hårt!!

Idag så gick jag och Klara till sjukhuset... Jag va tvungen att ta efterdagen piller.. :< NÄÄÄ SKOJAR USCH! För jag skulle fixa mina tänder.
Gick bra, fick en snäll tant..
Sen va det träning, efter träningen hämtade jag Klara för att ta en cykel tur, vi cyklade runt hela jävla Nässjö i 2 timmar!! Fatta vad stört haha..

Nämen, vad händer då? Själv så sitter jag i min säng just nu. Och smsar me folk. Ska snart duscha och locka mitt hår tills imon ;) eller vet ej km jag orkar ... Få se!!!
Puss
Massor me bilder!! Haha ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Cha!

*Du som kommentera Annonymt så bruka jag oftas
svara under.
*Följ gärna min blogg, jag kan följa din om du vill?
vi kan göra byten.
*Om du vill att jag ska länka din blogg lr ha du
några frågor? så skicka till
PreowB.blogspot.com@live.se