Leta i min blogg ;)

onsdag 8 augusti 2012

HA-HA dagens skämt?

Hey alla söta!

Förlåt för jag inte har bloggat men jag har inte haft tid? Jag har haft fullt upp och min syrra har varit här i några dar.
Så har ej haft tid.

Ville bara svara på en kommentar.
(den nedanför)

- HAHA skämtar du? För det första heter det fullt upp? Inte uppfyllt? För det andra så har jag redan en kille? Och för det tredje så spenderar jag inte hela min fritid framför datorn? Jag har oxå ett liv? Du/ni kan ju inte förvänta dig/er att jag ska sitta framför datorn och blogga varje sekund? Och ibland har jag inte lust att blogga, för det finns så många dumhuvud som sitter bakom en data skärm och ska kommentera kaxiga saker, men dom vågar tydligen inte stå för det dom skriver, så dom kommenterar anonymt. Ja finns ju sånna människor tyvärr. Usch synd om dom.

1 kommentar:

Cha!

*Du som kommentera Annonymt så bruka jag oftas
svara under.
*Följ gärna min blogg, jag kan följa din om du vill?
vi kan göra byten.
*Om du vill att jag ska länka din blogg lr ha du
några frågor? så skicka till
PreowB.blogspot.com@live.se