Leta i min blogg ;)

torsdag 23 augusti 2012

Fuck school

Heyy!!

Förlåt för dålig uppdate. Jag få panik på skolan. FAN.
Idag slutade jag kvart i 2. Våran sista lektion blev inställd, så vi fick gå hem.
As chill, men jag hade ingen nyckel till huset, så jag kunde inte gå hem.
Men mina snälla vänner gick me mig på stan ist. As söta tjejer.
Klara och Linnea ❤

Bilderna blir sämst när jag bloggar me mobilen. Ska blogga me datorn nån dag lovar.

ASSÅ jag vet att min bh syns på vissa bilder. Ni behöver inte få damp och kommentera en massa ok? puss
Jag måste typ göra kemi läxan. Bloggar imon innan jag drar till skolan.
Puss

3 kommentarer:

  1. På riktigt?
    Du visar din bh varje bild typ?!?! -.-'

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kolla inlägget? .-.

      Radera
    2. Okej... Förlåt, hehe.
      Fick lite damp där...

      Radera

Cha!

*Du som kommentera Annonymt så bruka jag oftas
svara under.
*Följ gärna min blogg, jag kan följa din om du vill?
vi kan göra byten.
*Om du vill att jag ska länka din blogg lr ha du
några frågor? så skicka till
PreowB.blogspot.com@live.se