Leta i min blogg ;)

söndag 29 juli 2012

Kära Kalla Sverige...

Hey alla fina!

förlåt för den sämsta uppdateringen nånsin! Men inom kort
så blir det bättre!
Just nu överför jag bilder från kameran till datorn, så
jag kan visa er lite bilder!! Men det kan ta ett tag...
Men jag ska vara vaken inatt och fixa det åt er!

FICK EN FRÅGA OM JAG KÄNNER TILL/VET VEM AMANDAHH CARLSSON
(Tiepamandahh) är. Och svaret är JA! jag vet vem hon är!
hon är super snäll, fin tjej. Jag chattade med henne häromdan.

Nu ska jag fixa lite bilder.
Puss! btw min syrra lite säga hej? yeah... konstiga kvinna.
puss jag älskar dig!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Cha!

*Du som kommentera Annonymt så bruka jag oftas
svara under.
*Följ gärna min blogg, jag kan följa din om du vill?
vi kan göra byten.
*Om du vill att jag ska länka din blogg lr ha du
några frågor? så skicka till
PreowB.blogspot.com@live.se