Leta i min blogg ;)

måndag 30 juli 2012

Godmorgon typ?

 Godmorgon alla sötnosar!

Jag har precis vaknat. Jag va uppe till ungefär 3 inatt för att
fixa alla bilder?!
Ha-Ha. Men det va så många bilder så jag orkade inte redigera alla. Men ni fick se lite?
Dom andra kommer väl inom kort! Jag är fett hungrig.
Kanske ska äta.. Fan vad svensksommar suger?!
Sommarlovet är snart slut?! Skitväder...
MEN SNART SKA JAG JU TILL ÖLAND! berättar mer om det sen.

Puss
BTW dom 2 sista bilderna är från Thailand 2010/2011??



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Cha!

*Du som kommentera Annonymt så bruka jag oftas
svara under.
*Följ gärna min blogg, jag kan följa din om du vill?
vi kan göra byten.
*Om du vill att jag ska länka din blogg lr ha du
några frågor? så skicka till
PreowB.blogspot.com@live.se