Leta i min blogg ;)

måndag 16 juli 2012

förlåt alla fina!

Heyy!

Förlåt för jag inte har bloggat på typ 1 vecka. Men har inte haft
tid typ. Men idag har jag legat i sängen hela dan.
Så tänkte passa på att uppdatera lite.

Hur mår ni?
Själv så mår jag sådär. Ont i huvet, magen osv.
Jag sov väldigt dåligt inatt.
Har inte orkat ta nya bilder, så här kmr ngn gammalbild.
Mamma hade gäster tills nu, och jag har legat i mitt rum tills nu.
Klockan är typ 18.10 eller nåt. Jag har inte ätit nåt än!!
Är vrålhungrig. Senare ska jag städa mitt rum/gaderob.
Så nu vet ni lite. Kanske kmr mer uppdatering sen.
puss puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Cha!

*Du som kommentera Annonymt så bruka jag oftas
svara under.
*Följ gärna min blogg, jag kan följa din om du vill?
vi kan göra byten.
*Om du vill att jag ska länka din blogg lr ha du
några frågor? så skicka till
PreowB.blogspot.com@live.se