Leta i min blogg ;)

onsdag 4 juli 2012

As gött

Hörni!!

Idag så blev jag väckt av en kille ringde mig. Han hette
Karl-Inge.
Han hade nämlingen tipsad mig till en artisttävling, som
hette Stjärnskott. Så då pratade jag med han, och när
jag har tävlat oså har han varit där och tagit kort på mig
sen skickar han hem bilderna till mig.
Visst låter han snäll?

Så då fick jag nåt sms från dom som hade hand om tävlingen!
Dom fick mitt nummer från han och kontaktade mig.
Så jag blev ju typ värsta as glad!
Men det va bara några få platser kvar.
TÄVLINGEN KOMMER VARA PÅ ÖLAND

Det jobbiga är att man måste skicka en röstprov, jag hatar
att spela in med mobilen, det blir dålig kvalité.
Men imon ska jag spela in och skicka in.
Visst låter det spännande?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Cha!

*Du som kommentera Annonymt så bruka jag oftas
svara under.
*Följ gärna min blogg, jag kan följa din om du vill?
vi kan göra byten.
*Om du vill att jag ska länka din blogg lr ha du
några frågor? så skicka till
PreowB.blogspot.com@live.se