Leta i min blogg ;)

lördag 9 juni 2012

Bilder!



Godmorgon alla fina!

Nu har jag precis vaknat, och jag håller på att överföra alla bilder till datorn!
Så nu kommer jag att blogga skit mycket! Btw så ta min brorsa studenten idag.
Dock så ska jag inte gå.. Men pappa ska gå.

Förlåt för jag inte bloggade efter min sånglektion, men jag va med en kompis hela
kvällen. Kom hem vid 9 och typ somnade direkt? Ha-Ha.
Just nu ligger jag i sängen och få lite damp på min dator, den är sjukt seg!!
Har för mycket bilder, få ta och rensa allt nån dag. Nu ska jag redigera bilder.
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Cha!

*Du som kommentera Annonymt så bruka jag oftas
svara under.
*Följ gärna min blogg, jag kan följa din om du vill?
vi kan göra byten.
*Om du vill att jag ska länka din blogg lr ha du
några frågor? så skicka till
PreowB.blogspot.com@live.se