Leta i min blogg ;)

fredag 25 november 2011

Läs det om ni orkar, eller inte DEL 3

12 HAR DU:
Ett förhållande
: Nej, men vill ha
En bästa vän: ja,
Dejtat en av dina bästa kompisar: nej
Blivit kär vid första ögonkastet: ja
Fått ditt hjärta krossat: ja
Skrikit åt en lärare: ja haha
Kysst någon och sedan ångrat dig: m...
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: ja
Har du hånglat med en tjej: ja haha på en fest..
Några husdjur:nej
Hamnat på polisstation: nej
11 DAGENS:
Klädsel: Jeans, svart linne, topp över
Vill ha: en pojkvän, saknar kärleken :/
Sjukaste: hej kbry
Saknad: mina vänner
Köp: kläder
Godis: chips
Attityd: trött, sur,
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?:oj fyfan.
10 FÖRSTA:
Bästa kompis
: Paulina
Kärlek: första riktiga med Dennis..
Husdjur: katt
Semester: Italien

Jobb: städa bilar
Köpta skiva: På diggiloo
Piercing: inget, men vill ha
Konsert: kommer inte ihåg
Fylla: jadu
10 SENASTE:
Personen som smsade dig: pappa haha
Personen som du kramade: mamma
Peronen som ringde dig: pappa, haha vafan jag ha inget liv
Personen som du ringde: Madicken
Personen du sa ”jag älskar dig” till : Madicken
Alkoholdrycken: ?
Filmen du såg: Skylin eller nåt

Gången du grät: idag
Måltiden: kvällsmat
9 SKULLE DU:
Våga hoppa fallskärm: jafan lätt
Våga hoppa bungyjump: ja
Kalla dig själv lycklig: ja
Hellre ta bilden än vara med på den: beror på
Ljuga för någon: gillar inte att ljuga...

Kunna springa 50mil: med pause så ja
8 VAD:
Gör du just nu
: Ligger i sängen och stör mig på detta
Ska du göra imorgon: Inget hemma, försöker bli frisk
Säger du till dig själv när allt känns svårt:
Strunta i det
Har du med dig in på bion: mobil? min jacka? mina skor? ja osv osv
Är det för färg på dina byxor: blåa
Är det för väder hos dig just nu:har inte kollat ut
Skulle du göra om du vann på lotto: boka utlandsresa direkt! o shoppa
VEM
Vem är i rummet med dig
? ingen
Vem fick du senaste sms av? telenor
Vem tänker du på nu? olika
Vem pratade du senast i telefon med?pappa
Vems hus var du senast i? mitt
Vem önskar du var med dig nu? Dennis...
Vem är din favoritsläkting? mormor
VAR;
Var är din mobiltelefon
? på min mage
Var handlar du mest?JC o HM
Var var din senaste tröja köpt?: JC

Var åkte du senast bil?Brinellhallen
VAD ;
Vad åt du senast?
apelsiner men spydde ut det.

Vad drack du senast? julmust
Vad är den närmaste saken som är blå? hej kbry
Vad har du på fötterna? tår?
Vad är din favorit färg? rosa o vit o röd
Vilken film såg du senast?Skylin
Vad hör du just nu? musik
HAR DU NÅGONSIN
Sovit i någon annans säng
? ah
Hånglat på en bio?aaa
Hånglat i skogen? nae eller kanske
Tyckt att din/dina kusin/kusiner är het? nej..
Sovit naken? ja
Kört över hastighetengränsen? nepp
Målat om ditt rum? ja
Dansat framför en spegel? hehe ja
Fått hicka? japp
Dumpat någon? ja
Hoppat i en bil med folk du just har träffat?tror inte det
Varit i slagsmål? jajaja
Haft känslor för någon som inte känt desamma? ja
Hånglat med en främling? ..
Älskar eller saknar någon nu? ja :)


Jag pallar inte mer -.-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Cha!

*Du som kommentera Annonymt så bruka jag oftas
svara under.
*Följ gärna min blogg, jag kan följa din om du vill?
vi kan göra byten.
*Om du vill att jag ska länka din blogg lr ha du
några frågor? så skicka till
PreowB.blogspot.com@live.se