Leta i min blogg ;)

onsdag 9 november 2011

Förlåt...

Hej!

Jag ha inte så mycket att berätta än att
jag ska tävla i en jättestor tävling. Hela sverige
söker in dit. Den är på Lördag. Då ska jag vara
med och sjunga '' What Are Words'' känner mig
lite sjuk. Måste vila och äta nån jävla tablett som
pappa vill att jag ska göra. Kom gärna och kolla
om ni bor i Nässjö. Mellan 11-12 ska jag vara där men
det kanske soundcheck och sånt. Så jag vet inte riktigt
när det börjar men kom dit vid 12 om ni vill se.
Hoppas att vi syns
Puss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Cha!

*Du som kommentera Annonymt så bruka jag oftas
svara under.
*Följ gärna min blogg, jag kan följa din om du vill?
vi kan göra byten.
*Om du vill att jag ska länka din blogg lr ha du
några frågor? så skicka till
PreowB.blogspot.com@live.se